Midori Melon – сучасний лікер, популярний серед барменів та великої публіки споживачів.
Напій приваблює шанувальників своїм живим яскравим зеленим відтінком та освіжаючим динним смаком.
Мідорі - чудова основа для безлічі алкогольних коктейлів, він добре поєднується з різними фруктовими соками.
Як самостійний вид алкоголю Midori Melon має медовий присмак соковитого плоду дині.
Аналогічні нотки чути й у легкому, ненав'язливому ароматі. Напій можна дегустувати у чистому вигляді, додавши трохи льоду. Як добавки підійдуть лимон, лайм, фреші, лимонад.
Лікер зігріває в холодну пору року і освіжає в літню спеку - все залежить від способу дегустації.
Midori Melon має міцність 20% і випускається японським виробником Suntory.;
Найменування напою в перекладі означає зелений, що не дивно, адже пляшка наповнена вмістом саме цього кольору.
У складі присутні есенції дині, а саме скло на дотик схоже на шорстку шкірку баштанної культури.
Творець компанії, Shinjiro Torii, завжди хотів виготовляти алкогольний продукт, що запам'ятовується, за європейським зразком. Лікер Midori – реальна метафора його ідеї.
Спершу, 1964 року, японській аудиторії представили лікер Hermes, також приготований на основі дині.
Через кілька років їм зацікавилися бармени Америки, які беруть участь у конкурсі найкращого коктейлю.
Пізніше, у 1978 році, прийнято рішення розробити досконаліший Мідорі.
З першими екземплярами лікеру вдалося познайомитись американській аудиторії, а не японській.
<Напій презентований у відомому клубі Нью-Йорка Studio 54.До цього часу Midori Melon є одним з обов'язкових атрибутів багатьох барів по всьому світу і не втрачає своєї популярності.
Раніше динний лікер виробляли лише на території Японії, тепер його випуском займаються також у Мексиці та Франції.
Напій створюють поетапно: наполягають спирти на дині двох сортів, потім відправляють їх до однієї зі згаданих країн.
Там основа поєднується з бренді, до неї вводять цукор та харчовий пігмент.
Склад бутилюють без витримки, тож лікер вже одразу готовий до реалізації.