Цікаві факти
Чудовий пряний кубинський ром, витриманий в обожених дубових бочках.
Він має яскравий аромат з тонами східних прянощів, ванілі та серпанку.
Смак м'який, злегка солодкуватий, з димними, деревно-пряними, фруктовими та карамельними нотками.
Ром Bacardi Oakheart рекомендується вживати в чистому вигляді з кількома кубиками льоду, також він чудово поєднується з сигарою.
Bacardi найбільш шанований кубинський ром преміум класу у світі.
Дон Факундо Бакарді був першим, хто почав виробляти якісний ром на Кубі.
Це сталося наприкінці дев'ятнадцятого століття, коли молодий скромний іспанець емігрував на острів Свободи.
Прибувши на Кубу, Факундо спочатку приступив до торгівлі різноманітними іспанськими товарами в лавці свого роного брата.
Він економив кожен песо і незабаром, 1843 року, - відкрив власний алкогольний магазинчик.
Справи йшли чудово, але 1852 року на острові стався землетрус, і спалахнула епідемія холери. Факундо разом із сім'єю переїхав на нетривалий час до Іспанії, а коли повернувся, від його справи нічого не залишилося.
Після, якийсь час, він працював у брата, якому пощастило зберегти свій невеликий бізнес.
Будучи амбітним та наполегливим Факундо знайшов рішення. Він добре розумівся на винах і цікавився виробництвом рому. У той час ром вважався напоєм піратів і бідного населення, оскільки був напоєм жорстким і неотесаним.
У вищому суспільстві було соромно його вживати. Але молодий іспанець вирішив це змінити, - він почав проводити досліди з різними видами сировини та ферментів, переганяючи ром у себе вдома, фільтруючи його крізьвугільний фільтр витримуючи в бочках і змішуючи різні типи напою.
Незабаром, завдяки старанним старанням, результат перевершив усі очікування, - Факундо створив чистий, цивілізований ром, який відрізнявся від усіх напоїв того часу.
Дон Факундо хотів, щоб створений ним ром оцінили всі, і разом із братом Хосе, придбав невеликий завод із виробництва спиртних напоїв.
Ця знаменна подія стала початком нової історії Бакарді.
4 лютого 1862 року на світ з'явилася компанія Bacardi y Compania, яка почала формувати сучасну думку про ром як про вишуканий напій і змінила уявлення споживачів про кубинський ром.
Першим напоєм, створеним Факундо в 1862 році, став Bacardi carta blanca, який мав величезний успіх і популярність серед усіх верств населення.щоб зробити його ще більш пізнаваним, потрібен був особливий і відомий символ, - таким символом став фірмовий знак компанії із зображенням знаменитої кажанів.
Згідно з легендою, він був придуманий дружиною Дона Факундо – Амалією, коли та, приїхавши вперше на завод Bacardi, виявила під дахом зграю кажанів, які згідно з каталонським повір'ям вважалися символом багатства, удачі, сімейного благополуччя. > У 1877 року компанією став керувати син Факундо – Еміліо, який був соратником полум'яного борця за незалежність Куби – Хосе Марті. Завдяки йому, компанії Bacardi y Compania та іншим впливовим підприємствам у 1898 році Куба здобула незалежність, а Хосе став мером міста Сантьяго. Бакарді.
Для Куби цей закон лише посприяв популярності тростинного напітка.
Дуже багато американців відвідували острів з єдиною метою - весело провести час з бокальчиком рому або відомого на той час коктейлю на основі Бакарді - Cuba Libre. До 1950 року компанія активно розвивалася, але незабаром на Кубі почало рости протестний рух, викликаний обуренням та невдоволенням кубинців правлінням проамериканського режиму, і це призвело до початку політичної кризи.
У 1959 році сім'я вирішує провести перереєстрацію компанії на Багамських островах, і це було, як виявилося, вірним та своєчасним рішенням.
14 жовтня 1960 року настав чорний день для великого бізнесу Куби – уряд зробив незаконну конфіскацію підприємств, у тому числі і Бакарді.
Новий уряд почав незаконно виробляти ром на підприємстві та видавати його за справжній Бакарді.
Але, сім'я подала до суду, і незабаром виграла його, захищаючи свою торговумарку.
Сім'я повернула свої законні права на компанію і з того часу Bacardi з кожним роком стає все популярнішою.
На сьогоднішній час знаменитий ром представлений у понад 170 країнах світу.
У 2012 році бренд відзначив своє 150-річчя.