Замовлення, оформлені після 18.00 та в неділю, доставляються наступного дня
Дегустаційні нотатки
Текіла Сауза Голд 0,7л
Цікаві факти
Класичний Золотий молодий текіла.
Отримано з ферментованого сиропу серцевини синьої агави. Пройшла два цикли перегонки у мідних аламбиках. Витримувалась від трьох місяців у бочках з-під бурбона.
Набула своєрідного карамельно-золотистого кольору завдяки додаванню патоки цукрової тростини.
На першій вдиху - чарівний аромат ванілі, гвоздики, агави та пелюсток чайної троянди. Парадоксальні нотки абрикосу та персика на видиху.
Збалансований пряний смак кориці, білого перцю в деревній оболонці. Є натяки на зелене яблуко та польові трави. В'язкий післясмак середньої тривалості.
Значно солодша за білу текілу, що робить її ідеальним компонентом для коктейлю Маргарита.ан-Франциско.
Чудовий букет Саузи Голд згуртує старих друзів і зуміє розвеселити навіть похмуру компанію.
Спробуйте напій як аперитив, до страв мексиканської кухні: стейк з апельсиново-томатним соусом, тортильї з плавленим сиром, креветки-гриль.
Текілу використовують невеликими ковтками зі спеціальних маленьких стосів кабальїто.
Букет максимально повно розкривається при природній кімнатній температурі. Проте лише п'ять історичних брендів нерозривно пов'язані із появою легендарного алкогольного напою. Серед них - компанія Sauza, родом із околиць однойменного міста Текіла.
Гірке вино зі зброженого соку агави – мескаль – у регіоні з'явилося у 1710-х роках. Бізнес розвивався напівкустарно, з огляду на обмеження та заборони іспанського віце-короля.
1805-го місцевий підприємець на ім'я Хосе Марія Кастанеда побудував лікеро-горілчаний завод La Antigua Cruz. Винокурня випускала восьмиградусний напій каламутно-білого кольору, який годився лише для внутрішнього споживання.
У 1873 році завод придбав заможний фермер дон Ченобіо Сауза. Він особисто контролював усі підготовчі аспекти виробництва, докладаючи величезних зусиль щодо виведення якісних сортів агави.
Ченобіо першим додумався витягувати сік із серцевини рослин за допомогою потужного потоку пари, а також впровадив подвійну перегонку бражки в мідних кубах, домагаючись 20% вмісту спирту.
Європа поставилася до напою досить стримано, тоді як США прийняли з відкритими обіймами.
У 1893-му мескаль таз Текіли отримав сім нагород на Всесвітній промисловій виставці у Чикаго. Незабаром назва скоротилася до сучасної форми, подібно до знаменитого бренді з міста Коньяк.
До кінця життя дон Сауза володів тринадцятьма заводами та десятками дрібних винокурень-хасіенд.
Двадцяте століття принесло компанії процвітання і бурхливе зростання. У той час, як дві світові війни різко скоротили можливості європейських виробників алкоголю, мексиканці досягли успіху, вдало зайнявши порожню нішу.
У Штатах, де алкоголь перебував під забороною, текілу просували під виглядом антипростудного засобу. Мовляв, для повноти лікування потрібно додати дрібку солі та часточку лимона.
Так з курйозу народилася знаменита клубна традиція. Вибухове зростання популярності текіли у 1940-х сприяло збільшенню частки алкоголю вдвічі - до 40%.