Замовлення, оформлені після 18.00 та в неділю, доставляються наступного дня
Дегустаційні нотатки
Горілка Смирнов Ред 0,75л
Цікаві факти
Горілка Smirnoff Red - Горілка Смирнов Ред
– класична горілка преміум класу, вироблена англійською компанією Diageo (Діаджео). Це найпопулярніша і найпопулярніша горілка у світі. Вона виготовляється за старовинними рецептами. Так, горілка Red із червоною етикеткою – це та сама горілка, яку пили ще за Миколи II. Вона називалася у народі «смирнівка» і продавалася по сорок копійок за пляшку. Виробництво:
Горілка виробляється за унікальною запатентованою технологією із високоякісної сировини: зернового спирту класу «Люкс», демінералізованої води, цукру, меду та вівсяної настойки. Для отримання м'якого, гладкого смаку вона проходить потрійну дистиляцію, а для досягнення характерної прозорості – десятикратне очищення за допомогою вугільних фільтрів. <br /> Процес фільтрації триває вісім годин. Горілка Смирнов Ред має кристальний прозорий колір та традиційний приємний, рафінований горілчаний аромат. Смак м'який, повнотілий, обволікаючий і бархатистий. Післясмак - тривалий, що зігріває. Горілку рекомендовано пити охолодженою у чистому вигляді або з невеликим додаванням льоду. Також вона може входити до складу різноманітних коктейлів. Чудово поєднується з ікрою, різноманітними видами м'ясних, рибних страв та закусок. Оптимальна температура подачі становить 4-6 градусів.
Diageo – міжнародна корпорація зі штаб-квартирою у Лондоні. Це порівняно молода англійська компанія, яка була створена у 1997 році. Проте, як заявляють самі засновники, бізнес та бренди корпорації мають багаті історичні традиції. Діаджео демонструє найбільші показатели з виробництва спиртного у світі, володіє двома п'ятими частинами найпопулярніших преміальних брендів за річними обсягами продажів.
Компанія була сформована за допомогою об'єднання власників суттєвих активів у харчовій індустрії: груп Grand Metropolitan та Guinness plc. У 2000-х роках адміністрацією корпорації прийнято стратегічне рішення щодо фокусування діяльності у сфері спиртних напоїв преміум-класу. Для реалізації стратегії вирішено було продати заклади швидкого харчування Burger King та підприємства виробника харчових продуктів компанії Pillsbury. Натомість було куплено активи корпорації Seagram, власника мережі лікеро-горілчаних заводів. Загальна реалізація продукції здійснюється більш ніж у 180 країнах. Акції корпорації цінуються на найвідоміших фондових біржах: Лондонській та Нью-Йоркській. Будучи представленою більш ніж у вісімдесяти країнах по всьомуу світі, компанія Diageo працевлаштувала більше 20000 чоловік.
Провідним горілчаним брендом є Smirnoff, а реалізація всієї готової продукції складає понад двісті мільйонів літрів на рік. Водночас компанія виробляє горілку ексклюзивних торгових марок Ciroc та Ketel One. Бренд Smirnoff був створений у 1863 році російським підприємцем Петром Смирновим, який побудував у Москві невеликий лікеро-горілчаний завод. Спочатку штат співробітників становив лише двадцять п'ять осіб. Продукція, що випускається, була високої якості і набула швидкого поширення в Росії. Завод постійно розвивався, і в 1896 році загальна кількість працюючих на Товариство зросла до 5000 чоловік. У 1898 році справу батька продовжили сини Петра Арсеновича, а починаючи з 1910 року, компанією керував син Володимир.nbsp; Виробництво процвітало – щорічний оборот становив чотири мільйони ящиків.
Після Жовтневої революції завод націоналізували, а родина Смирнових емігрувала за кордон до Америки. У 1930 році Володимир продав ексклюзивні права на виробництво алкоголю Smirnoff у Північній Америці Рудольфу Куннету, який до революції був постачальником зерна для Смирнових. Надалі ліцензію викупили Джон Мартін, президент компанії Heublein – американський дистриб'ютор алкогольних напоїв. А 1997 року права на виробництво горілки під брендом Smirnoff були придбані компанією Diageo, яка на даний момент є провідною на світовому ринку преміального алкоголю.