Цікаві факти
Граппа Marcati Grappa Riserva Bacio Muse - Граппа Маркаті Резерву Бакіо Музі
Назва цієї чудової граппи дослівно перекладається з італійської як «поцілунок муз»ю
Це флагманський продукт бренду Marcati
Грап виготовлений з вичавків автохтонних червоних сортів винограду, вирощених на власних плантаціях у Вероні.
Урожай збирають вручну та ретельно відсортують.
Після пресування та ферментації з чистими культурами дріжджів наполовину готовий продукт дистилюють у мідних перегінних кубах або колонах безперервної дії.
У процесі перегонки захоплюють середню фракцію дистиляту, відкидаючи «голову» та «хвіст».
Таким чином, отримують продукт високої якості, без домішок та з великим відсотком спирту.
Далі граппа дорослішає в дубових бочках протягом вісімнадцяти місяців.
Це сприяє придання приємного аромату та м'якого смаку.
Після купажування з м'якою водою, фільтрації та стабілізації, грапу бутилюють.
Даний напій розлитий у 3-літрову пляшку, забезпечену спеціальним краном для зручності використання.
Граппа демонструє темно-золотистий колір з бурштиновим відтінком.
Аромат насичений, з тонким шлейфом благородного дерева та спецій.
Смак делікатний, фруктовий, м'який, бархатистий, складний з багатою палітрою деревних тонів.
Післясмак тривалий.
Грапу рекомендовано пити у чистому вигляді або у складі коктейлів.
Напій складе ідеальну гастрономічну пару з італійськими стравами, оливками, канапе. У 1919 році брати П'єтро та Луїджі Маркаті заснували невеликий бізнес у сімейній аптеці у місті Веронелла, недалеко від Верони.
Незабаром створені ним лікери почали користуватися такою популярністю, що 1929 року П'єтро побудував власну дистилерію в Борго Рома, заснувавши таким чином фірму Marcati.
Його діяльність виявилася досить успішною, особливо популярними були самбука, лимончелло, італійський лікер на травах амаро та амаретто.
Однак під час Другої світової війни бізнес було припинено, оскільки у 1943 році виробничі корпуси були зруйновані.
У 1947 році син засновника Джузеппе Маркато, який був змушений дещо змінити прізвище після війни, знову відбудував лікеро-горілчаний завод, продовживши бізнес батька.
У 1986 році відбулося об'єднання компанії Marcati та одного з найстаріших італійських виробників алкогольних напоїв фірми Gagliano.
Результатом цього злиттяня стало значне збільшення асортименту продукції групи Gagliano Marcati.
У зв'язку з неможливістю дистилерії в Борго Рома задовольнити зростаючі обсяги виробництва, було ухвалено рішення про розміщення підприємства у Соммакампанії.
Площа збудованого заводу становила 4000 м², а кількість робітників, зайнятих на дистилерії – дванадцять осіб, оскільки процеси були повністю автоматизовані.
Компанія продовжила свій розвиток, поступово розширюючи асортимент та удосконалюючи технології виробництва.
У 2007 році президент компанії П'єтро Маркато був удостоєний державної премії Marco Polo за успіхи у сфері експорту національної продукції.
У 2017 році головний офіс компанії був перенесений із Соммакампанії до Сони.
Сьогодні група Gagliano Marcati здійснює експорт алкоголю до більш ніж тридцяти країн світу.
Компанія випускає самбуку (70% якої реалізуєвдається в Італії, а решта йдуть на експорт), грапу, лимончелло, різні види вин, настоянки, амаретто, амеро, лікери, горілку та інші напої. Їй належать такі бренди, як Marcati, Ercole Gagliano, Tenuta Marcati та Morandini.
Основним принципом, на якому базується політика компанії, є інтеграція традицій та інноваційних технологій.
Одним із джерел виробництва продовжують залишатися оригінальні рецепти з книги П'єтро Маркаті, які постійно оновлюються та доповнюються в результаті досліджень та експериментів.